درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس saeidch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دوستت دارم
15 / 11 / 1390برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : saeid       

 

روزی عاشق بودم

سوار موجا بودم

تا جایی که من میرفتم عاشق رویا بودم

تویه رویا خونه ای ساخته بودم

با تو بودنو فقط من میدیدم

که یهو بارون گرفتش

اشک آسمون اومد عشقمونو خط خطی کرد

با صدای بی صدایی دل منو تو شکست

تو شدی جدا ازین دل , واسه رفتن بی بهونه

باز تو رفتی من شدم تنهای تنها

آخه آسمون بازم اشکای چشمامو ندید

من برای تو میخوندم ولی از پیشم تورفتی

ای خدا طاقت بده به دل من تا بتونم

من بمونم با دل پر از غم من

من تورو فقط میخواستم

ولی آسمون اومد عشقمونو  خط خطی کرد

حالا باز من شدم ویرونه

من فقط تورو میخواستم

من فقـــــــــــــــط تورو میخواااااااااااااااااااااااااااستم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: