درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس saeidch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دوستت دارم
17 / 11 / 1390برچسب:, :: 2:13 ::  نويسنده : saeid       

هــــر شـــب

رو بـــه روی آینـــه مــــی ایستـــم

لبخنــــدی مــــی زنـــم

چنــــد قطــــره اشــــکـ مـــی ریـــزم

و مبهـــوت بـــه چشــــم هایـــم خیــــره مــــی شــــوم

دوســــت دارم بدانــــم

آخــــ.ریــــن بــــار کـــه مـــرا دیـــدی

چـــه شکلــــی بــــودم ؟؟!! 

هــــر شـــب

رو بـــه روی آینـــه مــــی ایستـــم

لبخنــــدی مــــی زنـــم

چنــــد قطــــره اشــــکـ مـــی ریـــزم

و مبهـــوت بـــه چشــــم هایـــم خیــــره مــــی شــــوم

دوســــت دارم بدانــــم

آخــــ.ریــــن بــــار کـــه مـــرا دیـــدی

چـــه شکلــــی بــــودم ؟؟!! 

هــــر شـــب

رو بـــه روی آینـــه مــــی ایستـــم

لبخنــــدی مــــی زنـــم

چنــــد قطــــره اشــــکـ مـــی ریـــزم

و مبهـــوت بـــه چشــــم هایـــم خیــــره مــــی شــــوم

دوســــت دارم بدانــــم

آخــــ.ریــــن بــــار کـــه مـــرا دیـــدی

چـــه شکلــــی بــــودم ؟؟!! 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: