درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس saeidch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دوستت دارم
17 / 11 / 1390برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : saeid       

بدان من دوستت دارم...

نمیدانم بدون تو توان زیستن دارم؟
 به هنگام وصال تو رهایی در فضا دارم.

در این شبها که با دستان لرزانم
 
تقاضای نگاهت را به دل دارم
به اشک مانده در دیده به ان رویای دیرینه
 
به اه مانده در سینه به ناز مانده در سازم
تو بودی همچو ریحانه ولی من همچو بی خانه
 فدایت می شوم،با تو چه باکی در دلم دارم؟
هوایت را به دل دارم صدایت را به ذهن دارم
 
به فکرت بودم و هستم به عطرت مستم و خَستم
به رخسارت نظر کردم تمام عمر را دیدم
 تمام عمر را من  بدون تو فنا کردم
بدان من دوستت دارم . بدان من دوستت دارم...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: