درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس saeidch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دوستت دارم
17 / 11 / 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : saeid       

 

ای خدا دلم گرفته ازین زمونه –چی بگم ازین دلم ازدست مردم خون خونه

 

 

هرکی از راه میرسه پا روی دلم میذاره

 

 

چی بگم ازین چشام که شب و روز هی می باره

 

 

دلم شکسته خدا  خدا  خدا          خـــــــــــــــدا

 

 

من شدم خسته خدا  خدا  خدا       خـــــــــــــــدا 

 

 

نامردی دیدم  خدا خدا خدا         خــــــــــــــدا

 

 

سختی کشیدم خدا خدا خدا         خـــــــــــــدا

خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: