درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس saeidch.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





دوستت دارم
19 / 12 / 1390برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : saeid       

http://asheganeh.ir/

 

وسعت درد فقط سهم من است

باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من باخبر است

که اسیر شب یلدا شده ام

من که بیتاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمهای مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام



نظرات شما عزیزان:

♥Akbarlove♥
ساعت22:24---13 فروردين 1391
سلام عزیزم خوشحال میشم بیای به بهترین چــــــــت روم ایران زمین که چند وقتی هستش که با داشتن کادر مدیرت حرفه ایی و سالم و کنترل 24 ساعته بدون ادعا در عرصه چــــت میدرخشد راستی یادم رفت از خود روم بگم این روم دارای جدید ترین امکانات و بالا ترین سرعت را دارد که به نظرم چیزی از سرعت نور کم نداره برای ورود به چـــــــت و پیوستن به جمع گرم و بسیار شلوغ ما توی گوگــــل بزن شیــــدایی چــت و بیا اونجا همگی منتظر حضور گرمت هستیمhTtP://sheydaiicHAt.iR مرسی من که از وبلاگت لذت کافی بردم اومدی اونجا بیا من مدیرش هستم خوشحال می شوم باهات صحبت کنم یاهو هم داشتی اد کن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: